sobota, 1 stycznia 2011

Żegnamy stary rok, witamy nowy 2011 :)

Cześć Kochani!! nie wiem od czego zacząć, ale chyba od tego, że chciałam wam życzyć Szczęśliwego Nowego Roku 2011, abyśmy pożegnali dobry rok 2010 ale i przywitali jeszcze lepszy rok 2011 niż poprzedni. Dawno mnie tutaj nie było, ale tylko dlatego, że miałam dużo spraw na głowie w sprawie Sylwestra i jakoś nie miałam kiedy napisać. Wczorajszy dzień spędziłam w mieście musiałam wszystko kupić i przygotować na dzisiaj, wczorajszy dzień był naprawdę mega zabawny ale i męczony. Dziś rano musiałam wstać przed 7:00 bo jechałam na zakupy, musiałam jeszcze posprzątać i tak to teraz mi zeszło. Ode mnie to będzie Tyle. Chciałam wam złożyć jeszcze życzenia z okazji Nowego Roku, aby te dni były miłe spędzone w gronie najbliższych przyjaciół i żebyście spełniali swoje marzenia :)




Napiszę do was jeszcze dziś przed 0:00 :)

Udanego Sylwestra!! :)

1 komentarz: