piątek, 21 stycznia 2011

Rossman.

Cześć!! jak poranek mija, szczerze mówiąc już popołudnie haha. :) Co tu wam napisać ciekawego nie mam weny jakoś ostatnio, ale postaram się do was częściej pisać. Wczoraj dzień spędziłam bardzo miło zaczynając, że wstałam po 7:00 haha, wiem zwariowałam, ale nie chciało mi się spać, posprzątałam pokój, zrobiłam porządki w szafie uff ile tego było. Później na spacerek i na otwarcie Rossmana, także cały dzień zbiegany. A wy co myślicie/sądzicie o Rossmanie? :)


Zdjęcie wczorajsze z takiej małej sesji :)
Życzę miłego dnia, do wieczora :)

5 komentarzy:

  1. kiedyś byłam częstą bywalczynią rossmana ale od kiedy jestem w Avon to tylko Avon!

    OdpowiedzUsuń
  2. Łade zdj . Ja tam nawet lubie Rossmana . ; p

    OdpowiedzUsuń
  3. rossman jest ok, ale Piotrek nie. ;.d
    a tak poważnie to w tej sieciówce jest baaaardzo duży wybór wszelkich kosmetyków, więc polecam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię Rossman i mam zamiar się dzisiaj do niego wybrać. ;)

    OdpowiedzUsuń