niedziela, 20 marca 2011

Matthew Williamson.

Hej, hej!! Co u was, jak wam weekend mija. Mi strasznie szybko nawet nie wiem kiedy sobota prawie zleciała i jeszcze się nic nie nauczyłam. Dzisiejszy dzień spędziłam chodząc po sklepach, ale padał deszcz, było zimno i zaraz wróciłam do domku. W tym momencie piję herbatkę z cytrynką i ściągam aby wam pokazać kolekcję Matthewa Williamsona - brytyjskiego projektanta, jego kolekcję można spotkać w  H&M

Oto kilka które mi wpadły w oko.








Co wam się najbardziej podoba z tych zestawów, mi wszystko :)

Teraz zabieram się za naukę.

Miłego dnia!!

8 komentarzy:

  1. ciuchy z pierwszego zestawu oprócz tych spodni w środku
    oraz ostatni zestaw ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zdecydowanie na tak ! :)
    W taką pogodę nigdy nie wyszłabym na zakupy ;p Ale w poniedziałek ma się poprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatni zestaw mi się podoba zapraszam cię do mnie http://juliax96-makijaeporadyrecenzje.blogspot.com/ pozdrawiam juliax96 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja dziś cały dzień przeleżałam, o!

    Ciężko zdecydować... to wszystko jest tak robione "na jedno kopyto" i wygląda prawie że identycznie.

    / frazesy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolekcje wszystkie mi się podobają. U mnie także była kiepska pogoda :).Sobota jak zawsze szybko zleciała i też nic bardziej konkretnego nie robiłam,oprócz sprzątania :).Ja zazwyczaj uczę się w niedzielę.Zapraszam do mnie :).

    OdpowiedzUsuń
  6. ` . kurcze..no mi sie wszystkie podobają.. oprócz tej pierwszej . ;D u mnie pada śnieg . ;c
    a tak ogólnie to u mnie jest spoko , a u ciebie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie z pierwszego zestawu sa przeeeeee!!!!!!! Obserwuję Cię ;D

    OdpowiedzUsuń