sobota, 14 maja 2011

Springtime.

Czeeść!! Właśnie siedzę sobie z ręcznikiem na głowie i pisze do Was :) Pogoda jest piękna, a najlepsze jest to gdy promienie słońca zaglądają do pokoju przez okno, mmm rozmarzyłam się hehe :) Na 12:00 umówiłam się z przyjaciółką na lody, gdyż jest świetna pogoda i szkoda siedzieć w domu. Jak porobię jakieś zdjęcia to na pewno dodam. Gdy wrócę muszę zaglądnąć trochę do książek.

Mały zestaw na ciepłe dni:


Jak Wam się podoba, jak spędzacie weekend?

Miłego dnia!!

8 komentarzy:

  1. ` . Zestaw fajny.. ale buty jakoś mnie nie przekonują i torebka . ^ ^ ja pewnie na dworze . :* a jutro idę na komunie . ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie narazie fajnie jest rano zrobiłam pierogi ^^
    Fajny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. buutyy<3 a ogolnie dobry zestaw;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cuuuuuuudowny ten zestaw ;p


    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. BLuzka i buty- genialne!

    OdpowiedzUsuń
  6. z racji tego iż usunełam bloga "zostawmojejaponki" , a byłaś w moich obserwowanych na tamtym blogu, dodaję cię na moim nowym blogu "lensfile" do obserwowanych :>
    mam nadzieję że ty mnie też dodasz :)
    ps. zawsze tu zaglądałam. <3
    pozdrawiam :* lensfile!

    + jesli dodasz, daj mi znac w komentarzu u mnie na blogu :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny Blog :) ZAPRASZAM DO MNIE www.dominika-rolbiecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń