czwartek, 9 czerwca 2011

Zestaw w odcieniu szarości.

Czeeść!! Właśnie niedawno wróciłam  ze szkoły i jestem wykończana, ale lekcje minęły dość całkiem szybko. Pogoda u mnie dzisiaj nie za ładna jest pochmurno, czasami pada deszcz i jest chłodno, ale miejmy nadzieję, że pogoda w najbliższym czasie się poprawi. Przepraszam, że wczoraj nie pokazałam Wam mojego outfitu, ale co jakiś czas była u mnie burza i nie miałam możliwości napisania notki i jeszcze nie zdążyłam zgrać zdjęć. Ale jutro na pewno Wam pokażę. Na dzisiaj przygotowałam dla Was, zestaw w odcieniu szarego, ale znajdą się odcienie niebieskiego i różu.

Oto ten zestaw:



Jak Wam się podoba? Jak spędzacie dzisiejszy dzień?

Miłego dnia!!

9 komentarzy:

  1. Genialny zestaw! W ogóle róż ładnie komponuje się z szarym ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. u Nas też dziś chłodno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szary to mój ulubiony kolor :)
    Ładny zestaw.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie też nieciekawa pogoda..również dodaje i dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie wiatr, chłodno.. a ciuszki super :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wole intesywne kolory, ale stonowane też są piękne :) Śliczna jest ta sukienka dłuższa (szara) :) Bardzo stylowa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pasek + torebka + bransoletka - świetne <3

    OdpowiedzUsuń