czwartek, 28 lipca 2011

Nails with black dots.

Czeeeść!! Nareszcie świeci piękne słoneczko i jest cieplutko, aż miło jest wyjść z myślą, że nie trzeba brać ze sobą parasola :) Ja niedawno zjadłam obiad i znów wcinam przepyszne danio, ale tym razem waniliowe :) Dzisiejszy dzień spędzam na robieniu porządków w szafach.

Dziś zrobiłam sobie cudne paznokcie, a więc kolejny raz pomalowałam paznokcie beżowym lakierem (kawa z mlekiem) i na to czarne kropki, wygląda to świetne. Oto kilka zdjęć:



Jak Wam się podobają, czy wolicie jednolite kolory? Jak spędzacie dzień?

Miłego popołudnia!!

81 komentarzy:

  1. U mnie także genialna pogoda :) Śliczne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się podoba :) Ale ja nawet takich kropek nir umiem robić...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie podobają się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie to wygląda xd :))

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawy efekt ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne pazurki :) Dzięki za pomoc w wybraniu fryzury :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne. ;]
    Jednak muszę przyznać, że bardziej mnie zainteresował sam beż. ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo łaadne:0 obie wersje mi pasują ;0

    OdpowiedzUsuń
  9. No nawet fajnie to wygląda ale jednak nie przepadam za wzorkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się podobają;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Według mnie kropki są zbyt duże, ale sam pomysł ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kosztowały 30 zł (przecenione z 60 zł)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne pazurki! ;*
    Ja tam lubię łączyć kolory i to nawet takie, które do siebie nie pasują :]

    Pozdrawiam + dziękuje Ci, za tyle komentarzy! < 33

    OdpowiedzUsuń
  14. fajane te kropeczki i dobrze, że na kilku paznokciach, a nie na wszystkich. Myślę, że za dużo by tego było ;)
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. dodałam i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję : ) boskie paznokcie : )

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne ;) masz bardzo ładne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja lubię i jednolite i wzorzyste ale mi by pewnie coś nie wyszło jakbym chciała takie kropki :< pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne pazurki, fajnie jak są inne niż u innych dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  20. genialne paznokcie :) niestety sama nie potrafię takich robić.. mogłabym iść do kosmetyczki, ale mi się nie chce :D cała ja :D
    fajnie tu masz :) zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawe pazurki,
    obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  22. niedziękuję :D mnie ostatnio spodobały się takie paznokcie, bardzo lubię robić sobię panterkę na paznokciach, może kiedyś pokażę :>

    OdpowiedzUsuń
  23. Twoje paznokcie wyglądają niesamowicie! Masz talent;)

    OdpowiedzUsuń
  24. genialnie to wygląda <3 ;****

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo urocze paznokcie. Takie dziewczęce :)

    Dziękuję za odwiedziny u mnie i dodaję do obserwowanych. Z miłą chęcią będę zaglądać tu częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja bardzo lubie jasne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. nie no, te kropki są boskie.!
    obserwuję.xoxo

    OdpowiedzUsuń
  28. ja czasami też maluję paznokcie w kropkowe wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ladne , chociaz bardziej podoba mi sie jednolicie ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. podoba mi się, ale jeśli chodzi o moje paznokcie, to wolę jednolite :)

    OdpowiedzUsuń
  31. nie lubie takich "fikusnych" roznych wzorkow, ale ten kolor bezy przepiekny jest, takie gladkie bez wzorkow pieknie wygladaja paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny blog! Obserwuję:) Zajrzyj do mnie i pozostaw po sobie komentarz, a jak się spodoba to obserwuj:) Pozdrawiam:***

    OdpowiedzUsuń
  33. Oryginalne ;) bardzo mi się to podoba !

    OdpowiedzUsuń
  34. fajne te kropeczki ;D
    + zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo ładnie :) też jestem zwolenniczką wykonywania takich wzorów tylko na niektórych paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  36. paznokcie są super. niby takie zwykłe maznięcie pędzelkiem, a jaki efekt ;]

    pozdrawiam i zapraszam ponownie ;]

    OdpowiedzUsuń
  37. U mnie też już nie ma deszczu.;)
    Fajne pazurki.;D

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie wiem jeszcze czy pokaże, zobaczymy :P
    Dziękuje za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne ; )) zapraszam na mojego bloga ; ))

    chanell-regii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. śliczne, uwielbiam wzorki na paznokciach ;*

    OdpowiedzUsuń
  41. ja nie umiem dbać o paznokcie ;/
    ale mega są Twoje :)
    zapraszam
    http://other-view-to-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. pozytywne te pazurki ! :)
    zapraszam, obserwuję..; >

    OdpowiedzUsuń
  43. Paznokcie bardzo fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  44. wolę jednolite, choć te też wyglądają ciekawie
    u mnie nowa notka :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Mnie się podobają :) angielski w Kolegium Nauczycielskim.

    OdpowiedzUsuń
  46. bardzo mi miło :*
    dziękuje, że ktoś oczekiwał za moimi notkami :)

    co do twojej notki, to te paznokcie baaardzo mi się podobają, lubię tak kombinować :D

    pzdr, i dziękuje jeszcze raz ;*

    zapraszam do mnie częściej, obiecuje, że notki bd średnio raz na 2 dni, może częściej - to zależy od czasu :P

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajny blog. Śliczne paznokcie. Jasne, że się poobserwujemy ! Ja już dodaję <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja tam lubię jednolite,ale takie też ; )
    Ładne.

    OdpowiedzUsuń
  49. masz ładny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  50. ja lubię i jednolite i wzorki, zależy od humoru ;D
    zapraszam do obserwacji mojego bloga
    +obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  51. a no ja lubie takie rzeczy kupować hehe :D wybierać zeszyciki itd :)

    OdpowiedzUsuń
  52. To Golden Rose, seria Paris 230 :)
    Opisywałam go kiedyś na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  53. nie wiem jak ci się udało zrobić te szałowe kropeczki, ale są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  54. Hej. Prowadzę bloga na którym umieszczam swoje fotografie. Może wpadałabyś i skomentowała najlepsze według Ciebie prace ?
    Zapraszam na is-charlie.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  55. To tipsy, czy twoje naturalne paznokcie ?

    OdpowiedzUsuń
  56. Mam również lakier CORAL:)
    oczywiście, możemy się obserwować, mi też będzie miło:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Zazwyczaj pozostawiam jednolity, choć aktualnie przed chwilą zrobiłam panterkę ;>

    + no to obserwujemy! :)

    OdpowiedzUsuń
  58. faktycznie fajnie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń