sobota, 23 lipca 2011

Pękacze.

Czeeeść!! Dziś sobota a ja od 8:00 już na nogach. Pogoda jest znowu w kratkę raz świeci słonce, raz schowa się za chmury i nie chcę wyjść do nas. Miejmy nadzieję, że to długo nie potrwa. Dzisiejszy dzień spędzę na chodzeniu po centach handlowych :) Muszę kupić parę drobiazgów. Wieczorem może jakiś grill, ale to się jeszcze zobaczy.

Dziś przygotowałam dla Was pękacze do paznokci. Dominują w tym sezonie :) A przede wszystkim wyglądają prześlicznie. Oto kilka  kolorów lakierów pękających.



Co o nich sądzicie? :) Jak Wam dzień mija, jakie plany na weekend?

Miłego dnia!!

47 komentarzy:

  1. Mi się podobają te dwa pierwsze rzędy! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe to ;**

    plany ? hmm.. zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te żarówiaste pękacze są cudne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam lakier pękający i go uwielbiam ;)
    ale maluje nim paznokcie tylko jak mam długie,na krótkich to ładnie nie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. baardzo fajne są te lakiery .^^
    szczególnie ten różowy i zielony <33
    ja dziś spędzam czas z przyjaciółmi . ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Są fajne ale ja jeszcze ich nie kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie byłam do nich przekonana:), ale dostałam dwa takie lakiery, czerwony i zielony i moje zdanie zmieniło się o 180 stopni:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne są te lakiery pękające ;d a co do planów to dzisiaj idę pleść koleżance warkoczyki na całej głowie .;] Byłoby znacznie lepiej gdyby pogoda sie poprawiła. Pozdrawiam i zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. są świetne, muszę się wybrać do sklepu aby zdobyć jeden z nich! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam czarny i różowy :d a czarny wygląda świetnie na żółtym :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądają <3
    Są na mojej liście do kupienia ;D
    Ja się będę chyba pakować ;]
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo chcę czarny pękacz! Ale jest też dużo innych efektownych jak widzę :) pozdro i udanych zakupów :*

    OdpowiedzUsuń
  13. czarny :) ale chciałabym jeszcze spróbować zielonego :) dodaje do obserwowanych i zapraszam do tego samego

    OdpowiedzUsuń
  14. Są cudowne ;D
    Ja się pakuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam czarny lakier pękający i jestem mega zadowolona ;) Dziękuję bardzo za komentarz i odwiedziny na blogu. Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciała sobie kupić taki lakier, ale 13 zł xdd trochę dużo [przyzwyczajona jestem do lakierów za 2,50 i nigdy na nie nie narzekałam ...] no ale cóż, będzie trzeba zainwestować ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne są te lakieery ;DD

    http://magic-stylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. o kurcze, gdzie można dostać takie kolorowe pękacze jak na tym pierwszym obrazku?

    OdpowiedzUsuń
  19. Super , a jak takie sobie skombinować wiesz może ? ;) Widziałam je u paru koleżanek ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja chyba kupię sobie różowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. pewnie ja już obserwuje :)
    sama mam "pękacze" fioletofo-białe z PUPY :)
    calkiem fajny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wyglądają te pazurki! ;) U mnie pogoda dosyć fajna ;) Ja tez mam dzisiaj grilla z przyjaciółkami.

    OdpowiedzUsuń
  23. mam właśnie czarny na paznokciach :)
    taak , paczkę od Hean dostałam za darmo :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Twój blog został nominowany w zabawie One Lovely Blog Award, szczegóły na moim blogu. Gratuluję ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. oh ! Te lakiery są świetne !

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo mi się podobają te lakiery,muszę sobie jakiś kupić.

    OdpowiedzUsuń
  27. Są świetne !! Zapraszam do mnie ! U mnie tez słonko się chowało !

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie przepadam za tymi lakierami, zupełnie nie potrafię ich uroku. Może to dlatego, że takiego nie posiadam..ale to kwestia czasu, wszystkiego: trzeba spróbować :P

    Obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. podobają mi się;D aczkolwiek teraz mam żelowe i nie zamierzam ich zmieniać;D

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię te lakiery pękające . :*

    OdpowiedzUsuń
  31. ciekawe kolory. Jak na razie to mam czarny. Ale zastanawiam się nad kupnej jeszcze jakiegoś koloru - myślę o białym.

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam jeden lakier ! Jest b.fajny :]
    Zapraszam do mnie ;] ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja ostatnio sobie zafundowałam pękacza . Jest świetny . :)

    Ja rownież obserwuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Absolutny must have!

    + do obserwowanych

    darioszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Mi osobiście średnio przypadły do gustu, wolę jeden kolor :)


    Pozdrawiam :)
    Mo Dawidowicz

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja osobiście jakoś do tych popękanych lakierów nie mogę się przemóc, średnio mi się to jakoś podoba, sama nie wiem czemu:( Zapraszam na mój nowy profil na Facebooku:
    http://www.facebook.com/pages/Art-Gallery-Ana/223003574407994

    OdpowiedzUsuń
  37. A mi się te lakiery wcale nie podobają. Nie wiem dlaczego, ale jakoś tak...

    OdpowiedzUsuń
  38. Lubię je < 3
    Sama mam czarny i zamierzam kupić więcej ;)
    Do tego mam jeszcze właśnie pomalowane nim paznokcie :D
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  39. wiemy wszyscy, że w zyciu są chwilę kiedy odechciewa się żyć. Widocznie to dla mnie taki czas, niestety.. nie spodziewałam się tego nigdy.. nie spodziewałam się końca mojej przyjaźni z osobą bez której nie wyobrażam sobie życia.. może na nią nie zasługiwałam, a moze odwrotnie, czas pokaże..

    OdpowiedzUsuń
  40. Hi! I like this post so much, this nail style look really great!I love the green one on the first line!
    If you want come and visit my blog, and if you like, follow me!I'll be waiting for you!

    http://cosamimetto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń