poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Evening

Cześć!! Cały dzień coś robię i jestem strasznie zmęczona, ale koniec wakacji i trzeba z nich korzystać ile się da, ponieważ zostało tylko 2 dni. Tak jak pisałam wcześniej wczoraj byłam w stadninie koni połączonym z parkiem :) Było cudownie, te konie są takie przepiękne, że aż szkoda było od nich odchodzić.

Mam dla Was kilka zdjęć z wczoraj:








Teraz kąpiel i do łóżka...

Dobranoc!

62 komentarze:

  1. fajnie fotki:) Uwielbiam konie

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia:) śliczne koniki;))

    OdpowiedzUsuń
  3. konik <333
    fajna koszulka ;DD
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia :)
    Ta, trzeba wykorzystać końcówkę wakacji :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaa ja dopiero zaczynam wakacje :) 2 września lecę plażować się na Costa del Sol.
    Konie cudowne! Uwielbiam jazdę konną :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega. Zapraszam do mnie. Będzie mi miło jak zawitasz ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za końmi, ale przyjaciółka zapisała mnie od września na naukę jazdy i jakoś będę to musiała wytrzymać ;P może polubię te ... zwierzątka ;D


    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, uwielbiam konie!
    Pozdrawiam +świetne zdjęcia ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne te zdjęcia. :)
    My też z kumpelą stwierdziłyśmy, że na maksa wykorzystujemy ostatnie dni wakacji. :) Jak jest pogoda to warto! :D

    Pozdrawiam i zapraszam. :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie ze spedzasz czas aktywnie... ja ostanio miewam ciezkie dni... wiec zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna koszulka i uwielbiam koniki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. o jakie śliczne koniki , też bym od takich nie chciała odchodzić ((:

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham konie! Uwielbiam na nich jeździc:) Śliczna jesteś♥ Jak będziesz miała czas to zapraszam do mnie☻

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobają mi się Twoje spodnie - bardzo fajny kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny koń, kiedyś jeździłam, chciałabym jeszcze do tego wrócić :) Ładnie wyglądałaś.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne zdjęcia, a Ty jesteś prześliczna.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zdjęcia. Piękny konik.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne miejsce do robienia zdjęć ♥♥
    I słodkie koniki i ślicznie wyszłaś na zdj ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zdjęcia. Piękny konik.

    Pozdrawaim i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam konie, sama kiedyś jeździłam regularnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Koniki <3
    uwielbiam te stworki! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Włoski masz śliczne :) Konie urocze!

    OdpowiedzUsuń
  23. idę do 2 klasy technikum, a sprawdzian... nie mam pojęcia :D dowiem się za kilka dni :D

    ale Ty masz fajne włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  24. JAKI WYBRAŁAS PROFIL W LO?

    OdpowiedzUsuń
  25. Jasne, możemy obserwować :)
    Uwielbiam konie. Szkoda tylko, że już tak dawno na nich jeździłam..

    OdpowiedzUsuń
  26. ślicznie zdjecia i koniki :)

    będzie mi miło ,gdy wpadniesz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. PROFIL: MATEMATYCZNO - JĘZYKOWY. POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna notka.:)Nowa notka, zapraszam.;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ludzie mogą mnie nie zrozumieć, ale ja nie lubię koni.
    I one nie są ,,śliczne" tylko ,,piękne", jest różnica.

    Nowa notka, zapraszam wszystkich! ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. cudowne włosy. ! śłodziuśki koniiik :>

    Pozdrawiam i zapraszam:
    somefromnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczny jest ten koń :)
    bardzo ładne zdjęcia !
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. he,he,he fajne fotki!
    Uwielbiam koniki <333

    OdpowiedzUsuń
  33. uwielbiam konie!! :) sliczne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne zdjęcia, ja na szczęście wakacje mam jeszcze miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ładnie :)
    konie są cudowne ;*

    OdpowiedzUsuń
  36. super zdjęcia ..! a moze kochana jak zrobisz zakupy do szkoly to pokażesz nam tu .. bo ja nie mam wogole pomysłu co moze sie przydać i moze ty mnie za inspirujesz.. wiec czekam na twoje zdobycze buziakii xoxox

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajny secik:)Cudne zdjecia:*

    OdpowiedzUsuń