sobota, 27 sierpnia 2011

Miss Polski Nastolatek 2011

Cześć! Ja już po całym dniu nieobecności wróciłam do domku i pisze do Was. Od rana byłam w Rzeszowie, ponieważ miałam tam kilka spraw do załatwienia. Zrobiłam kilka fotek, chcecie zobaczyć? :) Pogoda jest cudowna, jest cieplutko, a przede wszystkim bezchmurne niebo. Wracając do wczorajszego dnia oglądałam na TV4 Miss Polski Nastolatek 2011 o godz. 18:00, powiem Wam, że bardzo fajnie mi się oglądało tą galę. Oglądaliście? Oto dziewczyny które zostały wicemistrzyniami i finalistkę:

Weronika SZMAJDZIŃSKA -  Miss Polski Nastolatek


Paulina JASIŃSKA - I. Wicemiss Polski Nastolatek, Wioletta MALIŃSKA - II. Wicemiss Polski Nastolatek, Martyna FOKS - III. Wicemiss Polski Nastolatek, Dominika KONARSKA - IV. Wicemiss Polski Nastolatek.


Co u Was? Jak spędzacie weekend?

Miłego wieczoru!!

39 komentarzy:

  1. Chcemy, abyś wstawiła fotki:D !
    Zapraszam do mnie będzie miło jak wpadniesz ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. z dominiką konarską koleguje się od przedszkola :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez ogladałam wczoraj miss nastolatek. Przeraziło mnie, że dziewczyna mająca 14 lat wygląda na minimum 20.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam, fajna była :) Ale uważam że kto inny powinien wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie oglądałam ale teraz oglądam powtórkę. :)
    Co do zdjęć chętnie zobaczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zobaczyłam przed chwilą filmiki, bo byłam ciekawa jak Honey zaśpiewała ;D żałuję, że nie oglądałam w całości tym bardziej że akurat wczoraj się nudziłam i nie miałam co robić xd

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, że połowa z nich nie wygląda na tyle ile ma lat :[ ehh...gdzie ta naturalność...

    OdpowiedzUsuń
  8. może szczerze to nie oglądałam ale ciężko byłoby mi powiedzieć czy dobra była bo znam ją na codzień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale one są śliczne ;o
    tylko jak Sylvia zauważyła coraz bardziej brakuje naturalności w mediach itp :<

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście, że chcemy!
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja osobiście głosowałam na nr.17, a ta dziewczyna która została Miss, była u mnie jako 2.:D

    wstaw zdj.;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja oczywiście że chcę nowe fotki:) Oglądałam i mi też się bardzo miło oglądało:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Też oglądałam.;) A te dziewczyny które miały po 15 lat wyglądały na dużo starsze.!: )


    zapraszam do mnie.;)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie oglądałam tego. ;D ale kiedyś chciałam wziąć udział w takim czymś. lecz nie mam jeszcze dobrego wieku . D:

    OdpowiedzUsuń
  15. ładne dziewczyny:) i czekamy na fotki ;>

    OdpowiedzUsuń
  16. nie da się nie płakać. zwłaszcza wtedy co simba leży koło ojca zaraz po jego śmierci.. ;(

    ja nie oglądałam. poszłabym do programu, ale niestety daleko mi do takiej figury ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam oglądać, czekałam cały dzień aż w końcu przyszli znajomi, poszliśmy nad rzekę i kompletnie zapomniałam o tym :| I oczywiście chcemy zdjęcia. ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Aj, niekóre dziewczyną są niesamowite! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wstaw fotki:)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, będzie miło jak wpadniesz:)

    http://dorotaborowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Czekam na fotki a ja oglądałam tylko finał i jakoś nie jestem zachwycona.. :/

    OdpowiedzUsuń
  21. Szczerze mówiąc to o wiele bardziej mi się podoba Miss Polski Nastolatek niż Miss Polski.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja również czekam na fotki ;]

    ja nie oglądałm, bo byłam bardzo zajęta ;/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta chociaż jest ładna .
    Ale miss polski oj , już nie taka ładna ; /
    miłego dnia . zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mogłam oglądać bo byłam na wakacjach a nie miałam telewizora ;(
    Fajny blog ;))
    Obserwujemy się .? ;))

    OdpowiedzUsuń