sobota, 17 września 2011

Inspirations

Cześć :) Dziś wstałam już po 7:00 (bardzo wcześnie jak w sobotę) , ponieważ zaczęłam się uczyć, bo mam jej dość sporo na ten weekend, ale część już ogarnęłam i jest dobrze :) Mamy piękne popołudnie, aż szkoda siedzieć w domu. Jest cieplutko, aż chcę gdzieś wyjść na spacer czy na zakupy :) Może wybiorę się na jakieś zakupy, ale to to w późniejszych godzinach.

Dziś przygotowałam dla Was kilka inspiracji:





 

Jak Wam się podobają? Lubicie inspiracje? Jak spędzacie weeked?

Miłego dnia!!

35 komentarzy:

  1. Twoje inspiracje naprawdę mnie zainspirowały xD lecę coś zaprojektować ;***
    a, właśnie. wpadnij do mnie, wstawiłam nowe projekty ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Inspiracje na prawdę świetne ! Też mam sporo nauki i nie wiem za co się zabrać :/
    Najbardziej mi się podoba zdjęcie na samym dole z lewej . (: Miłej nauki !

    Zapraszam do siebie:
    wiikuuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne inspiracje uwielbiam takie zdjecia:D ja spedzam weekend w lozkmu niestety jesem chora:(

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam inspiracje, wszystkie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja na razie siedze w domu a potem mam występ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. weekend niestety nad książkami, a inspiracje super ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię inspiracje, szczególnie takie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne! Bardzo lubię inspiracje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie inspiracje, są często bardzo inspirujące xd hahaha ;**
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne inspiracje :) mi się podoba najbardziej 3 :)
    dzień mija świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne inspiracje ! :)
    Ja się bardzo nudzę i już myśle o tym ,ze w poniedziałek trzeba iść do szkoły ;x

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam do mnie i do skomentowania
    + obserwuję licze na rev.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wstawać o 7, żeby się uczyć...
    O ranny. ;o :))
    Wiesz może, skąd wytrzasnąć tą koszulkę z 3 zdjęcia?? :)
    Pozdrawiam.
    Olka.

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też dzisiaj wcześnie wstałam i wzięłam się od samego rana do pracy ;p
    fajne inspiracje
    u mnie nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  15. prześliczne! a zwłaszcza ta przed ostatnia:D

    napisz tutaj w komentarzu jaki jest Twój ulubiony aktor/aktorka
    http://zosia-szuber.blogspot.com/2011/09/hej-wasnie-wrociam-z-zakupow-i-niestety.html#links

    OdpowiedzUsuń
  16. też mam na ten weekend masę nauki- niestety.
    świetne inspiracje ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię inspiracje :D a jutro mam bierzmowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne inspiracje :)
    A o nauce lepiej nie przypominaj :(
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  19. mam taką wielką ochotę na zakupy !! :D
    tylko nie mam z kim jechać :c ..

    uwielbiam motyw flagi ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. kuszulki z flagami są super ;) jak gdzieś takie znajdziesz to daj znać :PP
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń