niedziela, 2 października 2011

Inspirations.

Cześć! Niedzielne popołudnie spędziłam na spacerowaniu i na zakupach, które się jak najbardziej udały :) Postaram Wam się je pokazać w najbliższym czasie. Weekend spędziłam nad książkami, ale także znalazłam chwilę na odpoczynek i relaks :) Obecnie popijam sok pomarańczowy i mam zamiar oglądnąć jakiś film.

Przygotowałam dla Was kilka inspiracji:






Wszystkie inspiracje pochodzą ze strony loveit.pl. którą bardzo polecam! Jak spędziliście weekend?

Buziaki, miłego wieczoru.

28 komentarzy:

  1. ja cały weekend się leniłam ;d
    lubię tę stronę! Inspiracje boskie, wszystko to co lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tą inspirację z kurtką dżinsową. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja spędziłam też praktycznie poza domem. ;))
    też lubię tą stronkę :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja spędziłam bardzo miło weekend.;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem uzależniona od przeglądania inspiracji na takich stronach ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspirację.!

    Pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie że zakupy się udały :)
    świetne inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  8. genialne <3 uwielbiam inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze zestawy są super :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne inspiracje : )
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś nominowana do zabawy "Seven things you need to have"
    Szczegóły na moim blogu...
    dorotaborowska.blogspot.com

    Pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne inspiracje :D najfajniejsza z tą bluzką ze Śpioszkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne inspiracje <3
    uwielbiam stronę loveit.pl ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. aaajj, czuję się zainspirowana ;DD
    koszule, spódniczki.. to jest to!! :D
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja lubię strone weheartit to bardzo podobne do tego , super stylizacje /! Zapraszam na weloveefashion.blogspot.com Licze na komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo.. inspiracje ;)
    super lubię too ! ;*
    zapraszam do mnie będzie mi miło ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Weekend spędziłam bardzo fajnie ;)
    Wszystko z tej strony mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń