sobota, 8 października 2011

Saturday

Cześć, cześć :) Dopiero co dorwałam chwilę czasu i pisze do Was. Dziś musiałam wstać dość wrześnie bo już po 7:00, ponieważ wybierałam się na zakupy i udane w 100%, udało mi się kupić na co "polowałam" od dawna. Postaram Wam się je pokazać w najbliższym czasie jeśli tylko chcecie :) Dzisiejsze popołudnie popołudnie spędziłam nad książkami, udało mi się dużą część ogarnąć, ale na jutro zostało mi kilka rzeczy do zrobienia.

Dziś mam dla Was zdjęcia z dzisiaj:


Jak spędzacie weekend? Bawcie się, korzystajcie z weekendu!

Miłego wieczoru!

31 komentarzy:

  1. fajnie że zakupy się udały :)
    ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo chciałabym zobaczyć na co 'upolowałaś' ;pp .
    ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. O.. Nie mogę się doczekać kiedy zobaczę twoje nowe nabytki.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też muszę wybrac się na zakupy:) Nie kożystam z weekendu bo pada...

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa jestem twoich zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam, aż pokażesz co kupiłaś !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bawię się przed książkami -.-'

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjęcia. Czekam na to jak pokażesz zakupy. :)
    Ja spędzam weekend chorując i jadąc na urodziny. :P

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zakupy zakupy zakupy. też sie niedługo wybieram <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Pokazuj pokazuj zakupy:)Sobota zlatuje mi leniwie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. też jestem ciekawa Twoich zdobyczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. kurcze, gdybym ja miała czas na zakupy. hhee. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja korzystam. od godziny 7 rano lecze kaca mordercę. xd

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też ciekawa jestem zakupów :)
    też miałam iść raniutko, ale niestety zostałam w łóżku z bólem ucha i gardła :<

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem ciekawa co sobie zakupiłaś ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. byłam na zakupach :) i chcę zobaczyć twoje :D

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne zdjęcia ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. kurcze przypominasz mi odrobinę Ewę Farne :D

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne zdjęcia, pokaż swoje zdobycze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pokaż co soobie kupiłaś:d Ostatnio dość często jeździsz na zakupy i obiecujesz,że pokażesz swoje nabytki ,a tu pusto :P

    OdpowiedzUsuń
  21. czekamy na zdjęcia twoich łupów. :):)
    super zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pokazuj swoje łupy :) ja jestem ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojjj jak ja dawno na zakupach nie bylam :(

    OdpowiedzUsuń
  24. fajne zdjęcia, pozytywne bardzo :P

    a jak spędzam weekend? - imprezowo :D

    OdpowiedzUsuń