poniedziałek, 12 grudnia 2011

Zestaw nude.

Cześć! Dzisiejszy dzień minął całkiem dobrze. Dziś rano było ciężko wstać po dwóch dniach spania prawie do południa, ale jeszcze kilka dni i następny weekend  :) Do domu wróciłam troszkę później, ponieważ byłam załatwić kilka spraw na mieście. A popołudnie spędziłam nad książkami i przed chwilą właśnie skończyłam się uczyć bo miałam jej dość sporo. Pogoda dopisuje świeci słoneczko, ale jest bardzo mroźno. Obecnie piję gorąca herbatkę i zaraz oglądnę jakiś film, który wczoraj ściągnęłam.

Dziś mam dla Was zestaw:


Jak Wam się podoba? Jak spędziliście dzisiejszy dzień?
Miłego wieczoru!

21 komentarzy:

  1. cudne dodatki, cudne buty, cudne spodnie, cudne wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  2. nude .. jak ja uwielbiam ten kolor ^^
    kominy i listonoszki rules ! xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Komin w pięknym odcieniu. Widziałąm ostatnio podobny i teraz żałuję, że go nie kupiłam...

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam tego sezonu kolor nude :)
    torebka- rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjny zestaw :) idealne kolory na jesień :)
    pozdrawiam i zapraszam
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny zestaw.. uwielbiam kolor nude : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja! Kocham takie jesienne barwy <3

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne, ale wolałabym jakieś kozaczki, bo nogi to by mi chyba zamarzły, heh :))
    pozdrawiam i zapraszam!
    dodaję.

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam zestawy w takich kolorach ; ))

    OdpowiedzUsuń
  10. dodatki z tego outfitu <3 super!

    OdpowiedzUsuń
  11. płaszczyk i torebka <33
    zapraszam do mnie, bd miło jak wpadniesz;D

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny zestaw ! mam bzika na punkcie kominow ;d a ten jest taki boski !!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zestaw naprawdę bardzo ładny, torebka mnie urzekła.;)

    OdpowiedzUsuń