wtorek, 10 stycznia 2012

Fioletowo.

Cześć! Dzisiejszy dzień w szkole minął całkiem dobrze i szybko, choć miałam siedem lekcji a na pierwszej w-f, na którym graliśmy w tenis stołowy :) Dziś miałam dość dużo nauki i nawet nie miałam kiedy tu zaglądać. Teraz udało mi się znaleźć chwilę czasu i piszę do Was :) Niesamowicie te dni szybko lecą, jeszcze kilka dni i znów kolejny weekend, który zapewne zleci tak szybko jak poprzednie. Pogoda dzisiaj dopisuje choć dziś rano gdy szłam do szkoły sypał śnieg, ale później była dodatnia temperatura i stopniał. Obecnie jem pyszne kanapki i popijam gorąca herbatkę, a zaraz może oglądnę jakiś film.

Mam dla Was kolejny zestaw:


Jak Wam się podoba? Jak spędziliście dzisiejszy dzień? Jutro może zrobię zdjęcia mojego outfitu, chcecie?

Miłego wieczoru!

18 komentarzy:

  1. Ta bluzka mi się nie podoba .
    Chcę zdjęcia z Outfitu :D
    Całkiem ciekawie spędziłam ten dzień
    ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też był śnieg..po czym sobie znowu stopniał cwaniak ; / :D

    + kocham te perfumy ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog ;)
    +zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie dzisiaj tylko deszcz padał, ale i tak czekam na wiosnę. śniegu może już nie być jak dla mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zmieniłabym kolor butów w zestawie na czarny. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Baaardzo ladny zestaw! ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. buty super. ; )

    zapraszam do mnie i również proszę o komentarze.!

    OdpowiedzUsuń
  9. Heeej ;] zapraszam do mnie na zestawienie muzyczne ^,^

    OdpowiedzUsuń
  10. Chcemy zdjęcia outfitu :)
    U mnie wczoraj napadało trochę śniegu, ale szlag go trafił równie szybko jak się pojawił xD
    A co do zestawu, to moim faworytem jest torebka. Prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna jest ta sukienka :))

    Obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń