sobota, 14 stycznia 2012

Outfit

Cześć, cześć :) Wczorajszy wieczór spędziłam na oglądaniu tv i relaksowaniu się. Dziś musiałam wcześniej wstać bo musiałam trochę posprzątać, a w godzinach popołudniowych byłam u dentysty u którego czekałam chyba z półtorej godziny. Dziś rano gdy się obudziłam, odsunęłam rolety, patrzę przez okno, a tu tyle śniegu, że nie mogłam w to uwierzyć i nadal sypie :) Szkoda tylko, że na święta nie było chociaż trochę śniegu i byłby taki wspaniały świąteczny nastrój.

Mam dla Was outfit z wczoraj:




t-shirt - H&M
nietoperz - Focus
pasek - Focus
spodnie - bazarek
buty - bazarek

Jak Wam się podoba? Macie już ferie? Ja mam dopiero za 2 tygodnie :)

Miłego wieczoru!

39 komentarzy:

  1. ` o to te buty, które pokazywałaś kiedyś. :) ładny outfit. kurcze, też muszę udać się do dentysty. :D zapraszam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się zaczynają 30 stycznia :)
    __
    śliczny :3

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam ferie za miesiąc ;(
    ale wolne już od dawna , to znaczy w ciągu ostatnich 4 tygodni w szkle byłam 2 dni xD

    a buty są świetne !♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. super pasek :D
    zapraszam do mnie :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny outfit...
    Kozaki mi się strasznie podobają

    OdpowiedzUsuń
  6. też ostatnio byłam u stomatologa ale w wersji hard - chirurg stomatolog ;p
    Śliczne butki. U mnie nie ma śniegu, ale za to mam ferie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pasek :)
    Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że nie widać w całości :(

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam ferie :]
    fajny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nieźle, choć pasek w talii skraca sylwetkę, więc dodałabym tutaj botki, bądź kozaki na obcasie ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam outfity w takich kolorach :) Pozdrawiam ciepło ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ladnie ;) ja ferie rozpoczynam tez za 2 tygodnie ; d

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny strój dnia (:

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też mam ferie za 2 tygodnie, ale trzeba wytrzymać do tej pory... oby pogoda się utrzymała, by można było korzystać :dd

    OdpowiedzUsuń
  15. skad takie pytanie nie do tematu / ?

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny outfit :)) obserwujemy się??

    OdpowiedzUsuń
  17. Super! Ja dopiero za 4 tygodnie mam ferie ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super! Zapraszam do mnie, jest mały konkurs ‘Pokaż się w okularach’

    OdpowiedzUsuń