poniedziałek, 16 stycznia 2012

Zestaw codzienny.

Cześć! Dzisiejszy dzień w szkole minął całkiem dobrze i szybko. Nawet nie myślałam, że te lekcje po weekendzie zleca tak szybko :) Po szkole wybrałam się do miasta bo musiałam załatwić kilka spraw na mieście, ponieważ w sobotę nie starczyło mi czasu i większość sklepów było zamkniętych. Cały dzień spędziłam nad książkami, ponieważ miałam dość dużo nauki. Jeszcze tylko dwa tygodnie i ferie.

Mam dla Was zestaw:


Jak Wam się podoba? Jak spędziliście dzisiejszy dzień?

Miłego wieczoru!

16 komentarzy:

  1. Ooo...fajny ....i moja poszukiwana torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. torebka i spódniczka cudeńka;)

    OdpowiedzUsuń
  3. .. ja musze czekac jeszcze miesiąc ! ; ( .. ale za to ja zaczne ferie jak wy bd już po feriach ! xd :P
    genialna ta stylizacja < 3

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze dwa tygodnie i koniec ferii ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw ale zamiast tej spódniczki wybrałabym coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna torba. Gdzie mogę ją kupic? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. boski zestaw <3
    __
    też mam za 2 tygodnie ferie^^

    OdpowiedzUsuń