czwartek, 9 lutego 2012

Poranek

Cześć, cześć :) Jest jeszcze bardzo wcześnie bo dopiero przed 10 , a ja już o godziny 7 na nogach. Ale postanowiłam, że wstanę wcześniej i nie będę marnować dnia i trzeba korzystać z końcówki ferii. Za chwile biorę się za generalne sprzątnie mojego pokoju, muszę poodkurzać, zetrzeć kurze i inne podobne rzeczy. Mam nadzieję, że długo mi z tym nie zejdzie, ponieważ po południu mam zamiar wybrać się na jakieś zakupy. Dziś od rana świeci piękne słoneczko, powiem Wam, że aż chce się żyć. Idę na pyszne śniadanko i zabieram się do pracy.

Mam dla Was jeszcze zdjęcie z wczoraj:


Jakie macie plany na dzisiejszy dzień?  Jak spędzacie poranek?

Kiss, kiss.

20 komentarzy:

  1. śliczne!

    jej! ale ty masz piękne oczy..*_*

    OdpowiedzUsuń
  2. a u mnie śnieg pada ^^
    Ładne zdjęcie :)
    POzdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  3. ojeej u mnie z tym wczesnym wstawaniem ciężko jest ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcie:)
    mój dzień upłynie dzisiaj przede wszystkim na pakowaniu się, albowiem po tygodniowym pobycie u rodziców wracam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziś uczę się do jutrzejszego testu a pol. :D
    aj, lubię takie podkreślone oczy! ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. super zdjęcie !
    zapraszam na wyprzedaż szafy !

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie też wreszcie słońce, i niestety koniec ferii ; <

    OdpowiedzUsuń
  8. ja dzisiaj muszę się uczyć :C

    OdpowiedzUsuń