poniedziałek, 12 marca 2012

Poniedziałek.

Cześć! Przepraszam Was bardzo, że nie pisałam przez kilka dni, ale to tylko dlatego, ze na głowie mam mnóstwo spraw, na które w 24 godziny ciężko się jest wyrobić. Przede wszystkim jest dużo nauki, której na jutro nie było tak dużo z czego się bardzo cieszę :) Weekend minął mi bardzo szybko nawet nie wiem kiedy, ale udało mi się trochę odpocząć, a to chyba najważniejsze, aby nabrać trochę sił. Dzisiejszy dzień w szkole minął całkiem dobrze i szybko, dzisiejsze popołudnie spędziłam nad książkami, ale nie miałam jej tak dużo. Teraz popijam herbatkę i zaraz może oglądnę jakiś film.

Mam dla Was zdjęcie:


Ostatnio dla strony cekin.pl udzieliłam wywiadu, jeślibyście chcieli przeczytać bardzo Was zapraszam: 

Witaj,
jest nam niezwykle miło, że zechciałaś odpowiedzieć na kila pytań, na początek powiedz, co skłoniło Cię do prowadzenia bloga?


Mi też jest bardzo miło, że mogę na nie w wielka przyjemnością odpowiedzieć. Do prowadzenia skłoniło mnie to, że jak każda mała dziewczynka marzyłam o tym, aby zacząć prowadzić bloga, bo to wtedy było na topie. Gdy zobaczyłam, że większość moich rówieśniczek posiada bloga i lubią to robić, pomyślałam, że warto spróbować. Zawsze myślałam w ten sposób, że każdy ma swój kawałek w sieci i ja też go powinnam mieć i zacząć go rozwijać. Pierwszym moim korkiem był photoblog, który założyłam w 2007 roku, a dopiero po jakimś czasie zdecydowałam się założyć bloga o moim życiu.

Czy Twój blog to bardziej miejsce, w którym strasz się opisać swoje życie i przygody, czy może jednak bardziej blog modowy, przez który chciałabyś pokazać innym swój styli i zainspirować inne dziewczyny?

Mój blog jest przede wszystkim pamiętnikiem, w którym staram się opisywać swój każdy dzień. Ale zawsze staram się, aby w nim nie zabrakło mody, ponieważ ona bardzo mnie interesuje i uwielbiam kompletować różne stylizacje i później pokazywać je na blogu. Moda jest dla mnie ważna, ponieważ tworzenie stylizacji przynosi mi dużo radości. Może akurat będą inspiracją dla innych blogerek, które zaczynają przygodę z modą. Wiem także, że większość czytelników lubi czytać co dziś dana osoba robiła, czy ma może jakieś plany. Mnie też takie blogi bardzo interesowały i interesują dalej ;) Lubię wejść na różne blogi, wyłączyć się przez chwilę i przeczytać wszystko co blogerka opisuje.

Jak już wspomniałaś, prowadzisz też photoblog. Czy fotografia jest Twoją pasją?

Tak, photoblog to był mój pierwszy krok w sieci, gdzie poczułam, że to jest moje miejsce. Fotografia zawsze mnie gdzieś tak od środka przyciągała. Już od najmłodszych lat, zawsze  „pchałam" się przed obiektyw <śmiech> Dobrze się czuję stojąc przed obiektywem, robiąc zdjęcia, ale chyba najbardziej lubię, gdy ktoś mi je robi. Lubię pozować, ale zdjęcia, które wychodzą dają tyle radości i przede wszystkim widać na nich wszystkie uczucia i to, ile pracy wymagają, aby wyszło coś naprawdę fajnego.

Czy prowadzenie bloga nie przeszkadza Ci w nauce? Liceum to bardzo dużo nauki i jeszcze więcej obowiązków związanych z przygotowaniami do matury, dajesz radę? ;)

Dla bloga zawsze staram się znaleźć choć chwilę czasu. Tak, zgadzam się w liceum jest bardzo dużo nauki, czasami trzeba siedzieć nad książkami dobre kilka godzin.  Ale wiem też, że dzięki niej mogę wybrać wymarzone studia i później się jeszcze bardziej rozwijać w tym kierunku. Liceum bardzo dobrze przygotowuje do matury organizując dodatkowe zajęcia czy kółka.  Tak, daję sobie radę, jak najbardziej i jestem bardzo zadowolona z wyboru szkoły ;)

Czy wiążesz z blogowaniem swoją przyszłość? Jak wyobrażasz sobie siebie za kilka lat?

Myślę, że tak, ponieważ uwielbiam to robić, dzielić się z tym innymi, wiedząc o tym, że inni mogą czerpać z mojego bloga inspiracje.  Wyobrażam siebie jako już doświadczoną blogerkę, która będzie się starać pokazać to co w modzie jest najważniejsze.

Obecnie grono blogerek, które pokazują swoje stylizacje, czy recenzują kosmetyki za zyski płynące ze współpracy z producentami tych rzeczy jest coraz większe. Czy według Ciebie takie osoby prowadzą blogi z zamiłowania do mody, czy może z chęci pozyskania ubrań kosmetyków i różnego rodzaju gadżetów?

Moim zdaniem do zamiłowania do mody. Ja sama zaczynałam jako czytelniczka wielu modowych blogów, ze stylizacjami i właśnie wtedy poczułam, ze to jest ten moment kiedy trzeba wziąć się za siebie i pokazać swój styl.  A teraz ja staram się tak kompletować stylizacje, aby każdy mógł choć trochę zobaczyć, że eksperymentowanie z ubraniami jest bardzo łatwe i przyjemne.
Czy wśród Polskich blogerek masz swoją idolkę, Jeśli tak, kto nią jest?

Niestety nie mam jednej ulubionej blogerki. Dla mnie każdy blog o modzie jest czymś wspaniałym i inspirującym do niektórych wracam dość często i uwielbiam oglądać różne stylizacje innych.

Co sprawia, że wyróżniasz się pośród innych blogerek? Dlaczego właśnie Twój blog jest warto odwiedzić?

Wydaje mi się, że nie wyróżniam się od innych blogerek, prowadzę bloga po to, aby pokazać jaka naprawdę jestem i zainspirować inne dziewczyny.  Mój blog warto odwiedzić, dlatego, ze staram się stylizacje pokazywać w ten sposób, że prosto nie znaczy zawsze nudno i zwyczajnie.

Na koniec podaj swój przepis na sprawdzoną stylizację :)

Chyba najbardziej w tym wszystkim liczy się jaki kto ma styl i w czym dobrze się czuje. Nie trzeba się bać z dobieraniem kolorów czy dodatków, jednak dużo biżuterii sprawi, że będziemy wyglądać jak „choinka". Uważam, że w każdym codziennym stroju ważny jest umiar. W mojej szafie znajduje się wiele prostych ubrań, które łącze w dowolny sposób i spajać całość jednym mocnym elementem.

Oryginał możecie znaleźć na: http://cekin.pl/moda-kazdej-z-nas/wywiad-z-blogerka-ilona-2021

Jak spędziliście dzisiejszy dzień? Jak Wam minął weekend?

Miłego wieczoru!

7 komentarzy: