czwartek, 31 maja 2012

Kocncert Kamila Bednarka part II

Hello! Dzisiejszy dzień w szkole minął mi całkiem dobrze i szybko, chciał myślałam, że będzie mi się dłużej ciągnęło. Koniec roku zbliża się coraz wielkimi krokami, uważam, że czas na poprawianie ocen rozpoczęty. Jak to powiedzieć nauka mnie pochłonęła, ale już niedługo :D Miałam dziś na drugą lekcję i skończyłam dwie godziny wcześniej bo nie było pani od w-f z czego się bardzo cieszę. Idę robić obiad, a później nauka, z którą mam nadzieję, szybko się uporam.

Mam dla Was kolejną porcję zdjęć z koncertu Kamila:

 
 
 
 
 


Było mega pozytywnie :) Jakie macie plany na dzisiejszy dzień?

Miłego dnia!

12 komentarzy:

  1. On jest genialny! Byłam na jego 2 koncertach jeszcze za czasów SGM!

    mam nawet autograf!^^

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia:) też bym chciała być kiedyś na jego koncercie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. też chcę na taki koncert :D
    plany na dzisiaj ? - spanie xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Chetnie bym go zobaczyla na zywo :) Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ła uwielbiam bednarka ;D chętnie poszłabym na jego koncert ;)

    Ok obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. oo to super, ze zabawa się udała :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kamil Bednarek...? daj spokój, jeszcze zanim poszedł do tego całego Mam Talent to sie dało go słuchać ale teraz... na kazdym festiwalu tylko on, niedługo z lodówki mi wyskoczy. z dobrego reggae posłuchaj choćby Max'a Romeo, mniej w Polsce znany, ale bardzo zdolny muzyk

    OdpowiedzUsuń
  8. My wife and i were very contented Emmanuel
    could conclude his analysis with the ideas he grabbed out of the web site.
    It is now and again perplexing just to find yourself giving
    away procedures which often the rest have been selling.
    And we all figure out we've got the blog owner to give thanks to for that. Most of the illustrations you made, the simple site menu, the relationships you will make it easier to engender - it's got
    most ional, and it's helping our son and us reckon that this matter is interesting, and that is tremendously mandatory. Thank you for all the pieces!

    Here is my homepage; natural skin lightening

    OdpowiedzUsuń