niedziela, 10 czerwca 2012

Feel - 03.06.2012

Cześć :) Nie no nie mogę w to uwierzyć, że długi weekend dobiega już końca...czemu to tak szybko leci?! No ale cóż poradzić tak jest i tak musi być. Wczorajszy dzień spędziłam w domu, nigdzie nie wychodziłam, jakoś nie miałam okazji, ale przynajmniej miałam czas, aby ogarnąć dom i trochę się pouczyć. Koniec roku wiec jest duże zamieszanie, ale już niedługo i będą wakacje, których nie mogę się doczekać. Tydzień temu a dokładnie 03 czerwca, wybrałam się na koncert Feel'a, który był u nas w mieście i dał niesamowity koncert! Na koncercie panowała wspaniała atmosfera. Piotr Kupicha wraz ze swoją kapelą wspaniale pracowali z publicznością co owocowało czasami tym, że ludzie zagłuszali Feel’a. Było naprawdę bardzo pozytywnie, akurat miałam fajne miejsce gdzie stałam prawie zaraz przed sceną i można było wszystko zobaczyć.

Przygotowałam dla Was kilka zdjęć właśnie z koncertu:






Jak Wam mija długi weekend?

Buziaki, miłego dnia!

5 komentarzy:

  1. jak będę miała chwilkę, to coś dla Ciebie narysuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie wczoraj byli na Dniach Morza, jednakże ja bylam na imprezie :D Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. spoko zdjeciee. :D ja nie lubie feela.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie przepadam jakoś za feelem ^^

    OdpowiedzUsuń