piątek, 29 czerwca 2012

Outfit - zakończenie roku

Hej, hej :) Nareszcie mamy upragnione dwa miesiące wakacji, na które czekaliśmy bardzo długo :) Uwielbiam ten czas nic nie robienia, ahhh :) Powiem Wam, że ten rok szkolny minął mi bardzo szybko :) może dlatego, że nowa szkoła, otoczenie. Mam nadzieję, że na te wakacje pogoda dopisze i będzie świecić piękne, cieplutkie słoneczko. Dziś rano zakończenie roku rozpoczęło się od mszy, a potem prawie 2 godzinny apel, ale dałam rade :D Popołudnie spędziłam na lataniu po mieście, a obecnie oglądam tv.

Mam dla Was zdjęcia mojego dzisiejszego stroju:



bluzka - Focus
spódnica - Focus
buty - Vices Voman / bazarek

Co u Was słychać? Jak Wam minął dzisiejszy dzień?

Miłego wieczoru!
dobranoc.

25 komentarzy:

  1. podoba mi się ta spódniczka :D
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódniczka ma świetny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna spódniczka :) a dzień upalnie :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój dzisiejszy dzień - wszystko w biegu, szybko, ale miło:) Masz fantastyczne buty - a strój bardzo elegancki, stosowny do okazji.
    Pozdrawiam Cię serdecznie, miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna spódniczka i wszystko ogólnie ładnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam bardzo podobną bluzkę,ale spódniczki bardzo zazdroszczę,śliczna jest! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bluzka i spódniczka są bardzo ładne;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mialam niemalze identyczna spodniczke na zakonczenie dwa lata temu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna spódnica:)

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny outfit zmieniłabym tylko buty:)
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. "Dziś rano rozpoczęcie roku ..."
    z tego co wiem, rok szkolny się kończył :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądałaś ^^

    OdpowiedzUsuń