niedziela, 15 lipca 2012

Green to me - photos

Hej ! Ahhh, jaka dziś fajna pogoda :) Nie jest za zimni, ani nie za ciepło, można powiedzieć taka jak w sam raz :) Wczorajszy dzień spędziłam w domu, ale rano wybrałam się na małe zakupy, bo wczoraj świętowałam urodziny mojej siostry :) Było mega! A dzisiaj to jeszcze nie wiem co będę robić. Miałam ochotę wybrać się nad wodę, ale nie wiem czy coś z tego wyjdzie, zobaczymy :) Może akurat się uda gdzieś dziś wyskoczyć.

Mam dla Was obiecane zdjęcia z piątku:








Co u Was słychać? Jak spędzacie dzisiejszy dzień?

Miłego dnia!
Buziaki :*

29 komentarzy:

  1. ladnie wyglądąłaś, swietne trampki ! :D
    a dzisiaj to chyba zamulanie caly dzien w domu ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne trampki a bluzka juz we wcześiejszej stylizacji mi sie podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba sie gdzies wybiore bo pogoda wreszcie dopisuje:))) sliczna masz bluzeczke:))) bardzo ladna stylizacja :) pozdrawiam pa

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że u Ciebie pogoda dopisuje, bo u mnie widzę, że zbierają się chmury na deszcz... ehhh, ale co z tego jak chora jestem -.-
    Wszystkiego najlepszego dla siostry! :)
    Miłego dnia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia! gdzie kupiłąś tramki? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie:)
    zapraszam do mnie i do obserwowania mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne trampki :D
    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie szczegóły na moim blogu :)
    http://mojawizjaswiata.blogspot.com/2012/07/konkurs-z-zielonym-kotem.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba twój strój, niby prosty, ale ma w sobie to coś. Zresztą ja takie proste zestawy lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz śliczne włosy, co bym dała, żeby mieć takie proste;(
    dodaje;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podoba mi się połączenie koszulki z trampkami.
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    xo

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądałaś świetnie, kolory bardzo wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. trampki sa meeeeeeeeeeega! piekny kolor! gdzie je kupilas?
    P.S. dodaje do obserwowanych nie wiem dlaczego dopiero teraz :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny blog!

    Obserwuję tylko mam zablokowaną widoczność profilu. Liczę, że Ty również dodasz się do obserwatorów na moim blogu:

    by-klaudia.blogspot.com

    xoxo. Klaudia ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie wyglądałaś :) Zapraszam do mnie ^^ Zmieniłam konto, więc bez problemu można wejść na bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  15. o widze ze zdjecia na jakims stadionie

    OdpowiedzUsuń
  16. dzień spędziłam na odwiedzinach w szpitalu i rozmowach z rodzinka ;) fajne trampki :D

    OdpowiedzUsuń
  17. super :P pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. trampki trampkami, bluzka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. paski poziomo optycznie pogrubiają także nie polecam:(

    OdpowiedzUsuń