środa, 18 lipca 2012

Zestaw pastelowy

Cześć! Przez ostatnie dni pogoda coś nie dopisuje, ale mam nadzieję, że na dniach się poprawi bo trzeba korzystać z wakacji :) Wczorajszy dzień spędziłam w domu na sprzątaniu i oglądaniu kilku filmów. Dziękuje osobom, którzy podali mi propozycję filmów, naprawdę bardzo ciekawe :) Dziś dzień zleciał trochę milej bo od rana już nie padał deszcz można było wyjść na podwórko coś zrobić. Tera idealna pora na spacer albo rowery.

Mam dla Was zestaw:


Jak Wam się podoba? Jak spędziliście dzisiejszy dzień?

Miłego wieczoru!
dobranoc.

29 komentarzy:

  1. oj, fajny rowerek:)
    miłego wieczorku

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny rower *.*

    www.galaxyunicorn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. rower, spódniczka i dodatki genialne! ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny zestawik :)
    Jednak na rower nie lubie zakładac spódniczek

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny, ale ja nie bardzo lubię jeździć rowerem w spódnicy.
    zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi to się rower podoba najbardziej ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny zestaw! :)
    Ostatnio marzyłam z mamą i siostrą o takim rowerze xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny ;)
    Jak spędziłam? Oj, strasznie ;D

    zapraszam do mnie, nowa notka ;))
    www.serafiel-nails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. To lubię, świetne połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealny! <3 Co robiłyśmy... cały dzień laby :-D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Baleriny i torba! <3 CHCEEE ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. super ;) ale na rower lepsze szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny zestaw - zwłaszcza te baleriny :))

    OdpowiedzUsuń
  14. zestaw fajny, tylko ja osobiscie nie zalozylabym spodniczki na rower. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pastele zawsze beda w moim guscie!: ) Buziaki, zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny zestaw xd

    OdpowiedzUsuń
  17. jejku jaki fajny zestaw <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. wakacje to nie tylko kwestia pogody
    grunt to spedzic je w fajnym gronie

    OdpowiedzUsuń
  19. chętnie, dodaję :)
    ps. fajny set!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna spódniczka , pokochałam ją ♥
    Obserwuję , może zaczniesz obserwować mojego bloga ?
    Zapraszam do mnie :
    szalone-moje-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Adorei o blog, muito lindo, amei tudo. Parabéns mesmo, vou sempre estar aqui (:

    ontendency.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam pastelowe kolory! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny zestawik ;) A dzisiaj cały dzień chyba w domu przesiedzę ;<
    A co do bloga, to mi się podoba, więc obserwuję :)
    I zapraszam także do mnie: http://rysunek-milena.blogspot.com :>
    Zachęcam do obserwowania ;3

    OdpowiedzUsuń