wtorek, 4 września 2012

Sesjowo

Hej! I mamy wrzesień i rozpoczęcie roku szkolnego! Czujecie to, bo ja kompletnie nie. Jakoś jeszcze nie weszłam w trans wstawania tak wcześnie. Teraz się już zacznie nauka, ale muszę dać radę, jak nie ja to kto? :) Wczorajsze rozpoczęcie nie trwało zbytnio długo, a później wybrałam się ze znajomymi na miasto, uśmiałam się do granic możliwości :) Wieczorem wybrałam się na sesję, której efekty będziecie mogli zobaczyć niebawem. A dziś dzień minął całkiem dobrze i szybko, a popołudnie spędzone w jak najmilszym towarzystwie. A teraz to oglądam tv, a później może oglądnę jakiś film.

Mam dla Was jedno zdjęcie z wczorajszej sesji, więcej zdjęć w następnych notkach:


bluzka - No name
spodenki - Old Navy
buty - Farasion
bransoletka - AVON

Jak tam po rozpoczęciu roku szkolnego i jak pierwszy dzień w szkole Wam minął?

Miłego wieczoru!

21 komentarzy:

  1. ja kompletnie nie czułam wakacji i nowy rok szkolny to dla mnie nic specjalnego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś bardzo ładna ;)
    śliczne buty! *,*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz, podoba mi się!
    Ja dziś pierwszy raz w życiu nie miałam rozpoczęcia roku szkolnego, zaczynam rok dopiero 1 października ;), a wtedy zacznie się wstawanie o 5 rano :/
    Pozdrawiam :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj trudno się przestawić na tak wczesne wstawanie :O

    OdpowiedzUsuń
  5. buty cudowne, ah! :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne buty. Widać, że jeszcze nie wczułaś się w jesień bo strój typowo wakacyjny. Ja już nie mogę się doczekać spadających liści, chodzenia w płaszczyku i chustkach. Uwielbiam to :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że uczczone zostało rozpoczęcie roku, fajnie :)
    Jeden dzień z głowy -.- Już mam dość.
    Sesja zapowiada się extra, piękne zdjęcie! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. O ja to bym wrocila do szkoy najchetniej, jak patrzylam jak dzieciaki slzy na rozpcozecie to wspomnienia wrocily :) A ja do pracy musialam isc

    OdpowiedzUsuń
  9. Dasz rade kochana! Ale buty megaaaaa! Buziaki, zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. no to czekam w takim razie na kolejne zdjęcia z sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna grzyweczka !!! :)))
    Cudowne butyy ! :))
    Czekam na kolejne zdjęcia z sesji !(:

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie masz śliczne włosy.! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. ty tez masz super blog :) jasne ze obserwujemy, ja juz zaobserwowalam i czekam na Twoja kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajne sandałki ;)

    OdpowiedzUsuń