sobota, 24 listopada 2012

Bracelets

Cześć! Mamy weekend wkońcu! :) Mam zamiar nic nie robić, ale czy to się uda, zobaczymy! Jedno wiem napewno, że muszę zaglądnąć do książek, ale zrobię to wieczorem :) Dzisiejszy dzień spędzam na wyjeździe, od rana gdy wstałam musiałam jechać załatwić kilka spraw, a teraz odpoczywam chwilę w domu i zapewne zaraz gdzieś znów wyruszę :) Pogoda raczej nie sprzyja do jakiego kolwiek wychodzenia z domu jest zimno, ale dobrze, że deszcz nie pada.


Tak chodząc po zszywka.pl natknęłam się na bardzo fajne bransoletki i zegarki :) Prawda, że fajne.

Miłego dnia!

9 komentarzy:

  1. ja cały czas noszę jakieś bransoletki, głównie te gumowe albo jelly ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię taki przepych na rękach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam ogladac bransoletki i zegarki
    a nie znosze ich nosic

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne , aż mnie naszło na szukanie ich na allegro:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie pogoda nie sprzyja wychodzeniu, w ogóle u mnie straszna mgła była... :/
    Śliczny miks, niektóre są naprawdę super! :)

    OdpowiedzUsuń