sobota, 23 lutego 2013

Sobota

Czeeeeeeeeść! no to mamy weekend, a dla mnie oznaka, ze kończą mi się ferie, z tego powodu jestem smutna, bo tak dobrze było posiedzieć w domu, czas spedzić z przyjaciółmi i ze znajomymi, późne chodzenie spać, czasami nawet nad ranem :) haha. No coż trzeba się cieszyć naet z tych dwóch dni, które nam zostały :) Dzisiejszy dzień zapowiada się dość fajnie, ponieważ mam zamiar się wybrać na sesję zdjęciową z siostra i jej chłopakiem, który robi świetne zdjecia :) Efekty będziecie mogli zobaczyć na pewno na blogu. A teraz mam dla Was takie wczorajsze kamerkowe:


Małe przypomnienie:

Wraz z Magda, koleżanką, która też prowadzi bloga http://musicfashionme.blogspot.com organizujemy takie małe spotkanie bloggerek mieszkających pomiędzy Dębicą a Rzeszowem, które odbędzie się 16 marca(sobota), w Ropczycach, około godziny 15. Jakby któraś z Was była chętna piszcie na maila: ilona.feret@gmail.com

Jakie macie plany na dzisiejszy dzień?

Miłego dnia!

10 komentarzy:

  1. Ja dziś odpoczywam:)
    Ps. Obserwuję :) Jeśli i mnie chcesz troszkę poobserwować, zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia :D
    A co do spotkanie to napisałam Ci wiadomość na fb, więc jak będziesz to odczytaj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już zapomniałam prawie o tym, ze w ogóle miałam ferie XD

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też kończę już ferie :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia :D
    Ech przyszłabym na to spotkanie niestety mieszkam za daleko :o no ale bawcie się dobrze ;**

    _____
    lily-vegas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie Ci w takim turkusowym kolorze bluzy :0 fajne takie spotkanie blogerek :) szkoda,że mieszkam dalej ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. najgorsze bedzie wstawanie do szkoły o 6, o tej to ja spac chodziałm przez ostatnie dwa tygodniee ;p

    dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie :)
    coosmod.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń