sobota, 6 kwietnia 2013

Stąd wyjdzie iskra

Heeeej :) Dzisiejsza notka będzie preentowac dużą dawkę zdjęć z przedstawienia w którym brałam/biore udział, biorę ponieważ już jutro mam dwa ostatnie występy :) szystko zaczeło się pod koniec sierpnia 2012r gdy dostałam propozycję zagrania tego przedstawienia. Jego organizatorem był ksiądz, który włożył dużo serca w przygotowania i czasu do tego spektaklu. Bardzo dużo nas się zgłosiło to występowania, ale z tygodnia na tydzień było nas coraz mniej, niezależało im, zeby pokazać tą inscenizację i zmieniło to życie innych ludzi, którzy będą to oglądać. Próby odbywały się od wrzesnia do lutego,co tydzień, duzo czasu i serca temu poświecalismy...Gdy byliśmy już u finiszu ksiądz tracił nadzieję, że coś z tego wyjdzie... ale my wierna grupa przedstawiających nie poddawalismy się i udało się... przekonaliśmy księdza! Robimy sztukę z tyloma osobami ile jest i powiem Wam, że to była najlepsza decyzja jaką podjeliśmy :) Gdy wszytsko było juz doprcowane zaczelo sie nasze Tour'ne :) Jeździliśmy do róznych miejscowosci, żeby pokazazac ta inscenizację. Czasami w bardzo trudnych warunkach, mało miejsca ii wielkim chłodzie...bo temperatura czasami w Kosciołach była naprawdę niska ! Ale to dla nas nie miało znaczenia, graliśmy cały czas! Każdy występ, dawał dużo do przemyślenia nad swoim życiem! Że nie warto podawac się uzależnieniom bo wtedy schodzimy złą drogę. Chciałam wszytskim podziękować, Wam, że się tak dobrze pracowało, tworzyło się to czego chceliśmy, aby zmienić życie innych.. my młodzi ludzie, potrafimy stworzyć coś naprawdę pięknego. Bedzie mi Was brakować, tych wszytskich prób i występów.  DZIEKUJE!

Pokazuzję Wam zdjecia z kilku występów, mam nadzieję, że choć trochę te właśnie fotografię odzwierciedlą co działo się na scenie:

Są to bardzo duże zdjęcia, także radzę kliknać i obejżeć je w orginalnym rozmiarze :)



















Mam nadzieję, ze się Wam podobaja?

Miłego dnia!
Buziaki :*

12 komentarzy:

  1. Fajnie to wygląda na zdjęciach ciekawe jak w rl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dłuższego czasu śledzę twojego bloga i jestem twoim wielkim fanem :) głębia błękitu twoich oczu jest bardzo głęboka,a twoje wyczucie stylu w szczególności kompozycje wygody,klasy,stylu i elegancji są bardzo na czasie :) może spotkalibyśmy się w tej restauracji w której byłaś ostatnio w Rzeszowie ?

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie wygląda : D

    OdpowiedzUsuń
  4. wow! świetne przedstawienie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog i ekstra zdjęcia .

    Jeśli będziesz obserwować mój blog i zostawisz link do siebie pod ostatnim postem na pewno się odwdzięczę .

    ZAPRASZAM http://ikadaxd.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że nie nagraliście tego:( chętnie bym obejrzała, bo po zdjęciach widać, że było to coś naprawdę niezwykłego

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie brać udział w takim przedstawieniu. Szczególnie, jeśli później wszystko wychodzi. :) Z chęcią też bym wzięła udział w takim przedstawieniu ;d
    http://alicepblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś miałam okazję być na czymś takim i wywarło na mnie pozytywne wrażenie! :)
    pozdrawiam :)
    i dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety, jako osoba która miała(nie)przyjemność obejrzenia tego spektaklu, muszę wyrazić swoje zdanie. NIE trafiło to, ani do mnie, ani do nikogo z kim rozmawiałam. Jarmarczne, przesadzone,ze zbytnim, niepotrzebnym i zupełnie nieprzystającym patosem. Proste przesłanie, wielokrotnie zresztą powtarzane, podniesione do rangi spektaklu zmieniającego życie. Rozczaruję Cię, niczyjego życia to nie zmieni. Taki przerost formy nad treścią jest według mnie nie do zaakceptowania, tym bardziej w kwestiach wiary.

    OdpowiedzUsuń