środa, 25 września 2013

Jesiennie

Cześć Kochani! Ale mam dużo nauki, codziennie teraz jestem zawalona nauką :( Jak nie polski to matematyka, to historia, WOS itd :) Ale w tym roku matura więc rok będzie bardzo pracowity, aż się boję co będzie w drugim semestrze. No nic. Jakoś damy radę. Prawda? Kto w tym roku pisze maturę? Ja właśnie skończyłam się uczyć z polskiego i zaraz będę jeszcze robić zadanie z niemieckiego, ale to szybko pójdzie :)

Mam dla Was zdjęcia mojej stylizacji z niedzieli, bardzo podobna do poprzedniej, rzekłabym, że identyczna, ale troszkę zmienionymi dodatkami:










bluzka - H&M
spodnie - Butik
kurtka - Butik
naszyjnik - H&M
bransoletka - Pepco
buty - Vices


Co u Was? Jak Wam mijają dni? Dużo macie nauki? :)

Miłego wieczoru!
dobranoc.

12 komentarzy:

  1. bardzo ładnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super połączenie, świetne spodnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie maja meeeega kolor! Milego dnia ;* Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz. Bardo podoba mi się Twój kolor włosów, jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  5. A tam, matura to bzdura i wbrew pozorom 3. klasa jest o wieeele łatwiejsza niż 2. ;-) Serio. Mniej materialu, odpada 5 przedmiotów jak nie więcej (niby masz mieć więcej czasu na przygotowania do matury ;D) Polski, angielski/niemiecki, matematyka? Proste. Matury co roku opierają sie na tych samych schematach, wsyatrczy podłapać zależności ;-) Jedyne do czegoś się musisz przyłozyć do dodatkowe matury np. z biologii/chemii/fizyki, jeśłi takowe zdajesz:d Ustne? Nie taki diabeł straszny jak go malują ;-) Będzie dobrze ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześlicznie wyglądasz ;D
    A co do nauki to u mnie też masakra, nie dość, że matura to jeszcze egzamin zawodowy...

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi się Twoja grzywka :) a maturą nie ma się co przejmować, trzeba naprawdę być strasznym nieukiem żeby jej nie zdać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w tym roku również piszę maturę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepraszam Ilonciu ale zaintrygowalo mnie to miejsce. Gdzie te cudasne foteczki robilas?

    OdpowiedzUsuń