poniedziałek, 16 września 2013

Pastel

Cześć Kochani! Już po weekendzie, to co dobre wszystko się kończy :) Poniedziałek minął dość całkiem przyjemnie :) Ale wstać na 8:00 to była masakra, tak mi się nie chciało, że szok, ale to zapewne nie tylko mi :) Jutro coś pośpię dłużej bo do szkoły mam dopiero na 10 :)

Dziś mam dla Was outfit z wczorajszego spacerku. Pogoda wczoraj była bardzo zmienna, raz świeciło słońce, zaraz padał deszcz i tak w kółko.











bluzka - Zara
spodnie - Silence + noise
pasek - H&M
buty - Vices
płaszczyk - Regatta

Co u Was? Jak Wam mijają dni w szkole? Ja właśnie niedawno wróciłam do domu i od razu stwierdziłam, że muszę do Was napisać :*

Miłego wieczoru!
dobranoc.

9 komentarzy:

  1. Ja miałam dłuższy weekend, bo dzisiaj byłam ze sztandarem...lepsze to niż siedzenie na lekcjach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia ;) no niestety pogoda okropna ostatnio :(

    zapraszam: http://outsidekatte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna kreacja
    pięknie wyglądasz
    obserwuje i liczę na rewanż ;)
    zapraszam do obserwowania i komentowania
    http://pamientnikzuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń