czwartek, 24 października 2013

Lake

Cześć :) Przychodzę dziś z nowym postem :) Znalazłam chwilę aby do Was napisać :) Oderwałam się od nauki, zrobiłam przerwę i zaraz wracam do nauki. Jutro sprawdzian z matmy, może jakoś pójdzie. Dzisiejszy dzień minął mi na prawdę super. Dzień po szkole spędzony znakomicie.

Mam dla Was zdjęcia z nad wody, nad która byłam w niedziele, nie mam ich dużo, ale zawsze coś:





bluzka - H&M
spodnie - Butik
kurtka - Butik
naszyjnik - H&M
buty - Vices

Ja zaraz wracam do rachunku prawdopodobieństwa :) Zrobię sobie herbatkę, kocyk i zadania maturalne :) To jest to :) Co u was?

Miłego wieczoru!
dobranoc.

5 komentarzy:

  1. fajne fotki :3

    perdidolacabeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia ;)))) ale ładne widoki

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia ♥
    Też ostatnio miałam na matematyce rachunek prawdopodobieństwa, ale niestety, już się skończył i szkoda, bo ten dział bardzo mi się podobał :D

    OdpowiedzUsuń