poniedziałek, 16 grudnia 2013

Poniedziałkowo

Cześć! Dzisiejszy dzień w szkole minął mi całkiem dobrze i szybko, myślałam, że poniedziałek będzie się ciągnął, ale jakoś zleciało :) Wczoraj byłam na lodowisku z moją przyjaciółką i było bardzo fajnie, nie obyło bez upadków ale to tylko raz :D hehe.. no dobra dwa :) Wyjeździłam się na maksa :D A dzisiejsze popołudnie spędzone nad repetytorium z niemieckiego.


Teraz chwilka odpoczynku przed tv i chyba pójdę spać. Nie wyspałam się dzisiaj, ale jutro mam na 10 więc się wyśpię.

Dobranoc.

8 komentarzy:

  1. nie byłam jeszcze nigdy na lodowisku:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie jeździłam na łyżwach :) A bardzo lubię ^^ Mi też dość szybko poniedziałek zleciał ;D Pozdrawiam
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna fotka. Ja ze swoim szczęściem do skręcania nóg powiedziałam sobie, że na lodowisko nie wejdę. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja bym pojechała na łyżwy niestety jestem chora :(

    Zapraszam do mnie : http://bezsennaaaa-magias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie pamiętam kiedy ostatnio byłam na lodowisku. Na pewno bardzo dawno.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie byłam na lodowisku. U nas nawet jeszcze jego nie ma, bo mamy zawsze przy szkole. ;D

    http://little-black-cherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodka fotka :) Nie pamiętam kiedy ostatnio byłam na lodowisku chyba jako dziecko a to było dawno, dawno temu :)
    Dzięki śliczna, wiesz za co :))) pozdrawiam Justifashion :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nienawidziłam w liceum niemieckiego...:/

    OdpowiedzUsuń