wtorek, 7 stycznia 2014

Fryzury codzienne

Cześć Kochani! Wczorajszy dzień minął mi całkiem szybko i przyjemnie, oglądanie Ted'a po raz kolejny, to jest to! Zawsze z sentymentem wracam do tego filmu. Gdy jeszcze ogląda się go z fajnymi ludźmi :) Dzisiaj mam na 10 więc trochę pospałam dłużej po ciężkiej nocy, gdzie tak zaczęło mnie boleć kolano, że nie mogłam wytrzymać, ale posmarowałam i przeszło. Jakieś nerwobóle czy co?! nie mam pojęcia.  Teraz właśnie zjadłam śniadanko i będę się zbierać do szkoły.



Prawda, że piękne?

Miłego dnia!!
LOVE ♥

13 komentarzy:

  1. o rety ale jak nie które wykonać :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Żeby jeszcze był ktoś kto mi to zaplecie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Żebym ja umiała coś takiego u siebie zrobić :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nerwobole nie biora sie znikad.Moze za dużo negatywnych emocji? Może to forma kary boskiej za popelnione czyny(oczywiscie jesli jestes wierzaca)

    OdpowiedzUsuń
  5. hi! nice blog!
    follow to follow?
    let me know!!

    http://defishencia.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń