poniedziałek, 13 stycznia 2014

Studniówka part I

Cześć Kochani! Studniówka udana w 100%, wybawiona na maksa, lepiej być nie mogło. Jestem bardzo zadowolona :) Najważniejsze to, że można było się wybawić :) Dwudniowa 100dniówka to super pomysł, a poprawiny także udane, można powiedzieć, że poprawiliśmy :) Super towarzystwo! dziękuje :* daliśmy czadu.

Prosiliście mnie o zdjęcia sukienki, ale muszę Was zmartwić, mam tylko jedno, ponieważ zapomniałam aparatu, ale obiecuje, że jak dostane zdjęcia od fotografa to Wam pokaże ją z bliska:



sukienka - Telly Weijl

Jak Wam się podoba? O dziwo nawet nie pomyliśmy się w polonezie, mimo, że na próbach wychodziło inaczej. W następnej notce pokaże Wam zdjęcia z drugiego dnia.

Miłego wieczoru!
dobranoc.

7 komentarzy:

  1. A ja tam bardzo żałuję, że nie idę na swoją i jest już za późno żeby cokolwiek zmieniać, no ale cóż...takie życie...
    Dobrze, że Ty się wybawiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obydwie ładnie wyglądałyście.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się ,że impreza się udała ;)
    Moja studniówka będzie dopiero za niecałe dwa tygodnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na więcej zdjęć :P :)

    OdpowiedzUsuń