poniedziałek, 10 marca 2014

[TAG] 40 przypadkowych pytań!

Cześć! Dzisiaj inny post, jeszcze takiego nie było. Ale mam nadzieję, że się Wam spodoba.

1. Gdzie byłeś 3 godziny temu?
Byłam w domu
2. Czy kiedykolwiek zjadłaś kredkę?
Hahahah nie. Chociaż nie raz zdarzało mi się gryźć końcówkę długopisu lub ołówka :)
3. Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego?
Tak. Moje buty
4. Czy masz na sobie skarpetki?
Tak.
5. Czy byłeś w kinie w ciągu ostatnich 5 dni?
Nie. Bardzo dawno nie byłam w kinie
6. Czy jest Ci gorąco?
Nie jest mi zimno, ani gorąco, w sam raz :)
7. Co było ostatnią rzeczą, którą miałaś do picia?
Herbata z cytrynką :)
8. Co ostatnio jadłaś?
Placki
9. Gdzie byłaś w zeszłym tygodniu w tej chwili?
Żebym ja to jeszcze pamiętała? Dni tak szybko upływają z taką prędkością, że nawet nie wiem co wczoraj robiłam :)
10. Kim był ostatni gość w Twoim domu?
Hmm znajomi
11. Czy tesknisz za kimś teraz?
Tak. ;/
12. Jakie są twoje plany na dzisiejszy wieczór?
Pewnie obejrzę sobie jakiś film w ciepłym łóżeczku.
13. Który ostatnio napisał Ci komentarz na Facebook'u, Naszej-Klasie itp. portalach?
Nie wiem. Dawno nie dodawałam żadnych postów i zdjęć.
14. Co chcesz wiedzieć o przyszłości?
Czy będzie lepiej niż jest.
15. Czy masz na sobie jakieś perfumy, jeżeli tak to jakie?
Tak. Chance Chanel PINK
16. Byłaś w tym roku u lekarza?
Tak.
17. Gdzie jest twoja mama?
W pracy.
18. Czy masz opalenizne?
Pozbyłam się mojej czekoladowej opalenizny z lata
19. Czego teraz słuchasz?
Teraz akurat Demi Lovato - Heart Attack
20. Czy kolekcjonujesz cos?
Właściwie nie.
21. Kiedy ostatni raz zostałaś zatrzymana przez policje?
Kilka miesięcy temu gdy nie przechodziłam na pasach :)
22. Czy piłaś kiedyś herbatę przez słomkę ?
Tak, ale tylko i wyłącznie zimną
23. Co ostatnio napisałaś w ostatnim smsie?
Jestem w domu
24. Lubisz ostre przyprawy?
Zależy
25. Kiedy ostatni raz wzięłaś przysznic?
Wczoraj wieczorem.
26. Czy jesteś bogata?
Nie.
27. Jaka jest u Ciebie pogoda?
Słoneczna
28. O której godzinie budzisz się rano?
7.00
29. Jaki film ostatnio widziałaś?
Widmo
30. Jaki masz dzwonek w telefonie?
Hmmm, żebym wiedziała jak się nazywa :) jakaś nutka ściągnięta :)
31. Czy byłaś kiedyś w innym kraju?
Tak.
32. Ile masz rodzeństwa?
Jedną siostre.
33. Komputer stacjonarny czy laptop?
To i to
34. Co planujesz dziś robić?
Zadanie, a później komputer, telewizor itp.
35. Kiedy ostatni raz płakałeś?
...36. Jakie jest twoje ulubione radio?
Nie słucham radia. A jak już to RMF FM.
37. Co wolisz : hamburgera czy kebaba?
Kebab.
38. Jaki jest Twój kolor oczu?
Niebieski.
39. Co robiłeś o 24:00 w nocy?
Spałam.
40. Czy masz zwierzęta?
Tak 2 koty i 2 pieski.


10 komentarzy:

  1. Bardzo fajny tag :) Może kiedyś zrobię coś podobnego u siebie :)
    Obserwuję :)

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię pytania i odpowiedzi :D mam pytanie następne - co za placki jadłaś? narobiłaś mi ochoty ;p

    zapraszam do mnie floorentine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł z takim postem,można sie dużo o Tobie dowiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  4. hahha niektore te pytania zajebiste:) czy jadlas kretke i kiedy bralas prysznic hahhha niezle :) buziaki milego dnia kochana :*
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawe odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. łoł ile odpowiedzi :-)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe odpowiedzi. Też tak jak Ty obgryzałam końcówki długopisów i ołówków. Pozdrawiam : ) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne odpowiedzi, dopiero co zrobiłam ten tag u siebie, więc zapraszam :)
    ewuuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń