czwartek, 3 kwietnia 2014

Różowo niebiesko

Cześć Kochani! Dzisiejszy dzień zaliczam do udanych, nie był najgorszy ani najlepszy. Taki pośrodku :) Wszystko by było, tylko bardzo chciało mi się spać, ale to chyba była sprawka pogody bo raz padał deszcz raz świeciło słońce i tak na zmianę :) Ale później już się rozpogodziło i było pięknie :) Dzisiejsze popołudnie też spędziłam nad książkami, tak to jest jak się zbliża koniec roku i wystawianie ocen :) A wieczór, wieczór? Odpoczynek, zdecydowanie, należy się po 4 godzinach nauki .

Ostatnio jest bardzo outit'owo, ale mam nadzieję, że lubicie takie posty :) Teraz ładna pogoda więc można wyjść na podwórko i zrobić kilka zdjęć:


bluzka - H&M
kurtka - No name
spódniczka - New Yorker
naszyjnik - H&M
rajstopy - Focus
buty - Vices

W niedzielę byłam w Przecławiu:


Jak Wam minął dzień w szkole? Kto w tym roku pisze maturę? :)

Miłego wieczoru!
dobranoc

9 komentarzy:

  1. Super :)
    fajna połączenie kolorystyczne :)
    Masz piekne oczy :*
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna bluzka :)
    czarnamyszka1994.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. oczy masz śliczne po prostu:) powodzenia na maturze, co prawda już to kiedyś pisałam, ale mimo wszystko, zbliża sie wielkimi krokami, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się, świetne połączenie kolorów.
    bluzka strasznie mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super ,masz piekne wlosy i powodzenia na maturze<3
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz a w Przecławiu nigdy nie byłam ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia. Nalezy ci się odpoczynek :)

    ¦ olusiek-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne połączenie :)

    Zapraszam do mnie i zachęcam do komentowania :)
    http://bezsennaaaa-magias.blogspot.com/2014/04/przemyslenia-7-przyjazn.html

    OdpowiedzUsuń