piątek, 9 maja 2014

Prządki

Cześć Kochani! Ja jestem już po połowie egzaminów. Oj ten tydzień był bardzo ciężki, ale przyszły nie zapowiada się o wiele lepiej, ale damy radę. Wciąż uczę się z biologii, ale jeszcze pół godziny i stopuję, żeby wszystkie informację mogły się przyswoić :) W niedzielę byłam w Prządkach, było cudownie :) Nie ma to jak niespodziewany wypad, niespodzianka totalna.




A u Was jak tam? Jest ktoś kto pisał matury - jak Wam poszły? Co jeszcze przed Wami? :)

Miłego wieczoru!
Dobranoc :*

7 komentarzy:

  1. jej ale świetne miejsce!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale tam jest pięknie! :)
    życzę Ci powodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Najpierw pomyślałam "ale literówka w tytule" :D ale doczytalam posta :) ładne zdjecia ;) Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam nadal za Ciebie kciuki
    Piękne miejsce,jeszcze tam nie byłam ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. trzymam kciuki za wyniki i za dalszą cześć egzaminów :) POWODZENIA!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! ładne spodnie. Ja na szczęście maturę mam dawno za sobą.

    OdpowiedzUsuń