wtorek, 18 listopada 2014

Andrzejkowe szaleństwo sukienkowe 2014

Cześć Kochani! Chwilkę mnie tu nie było, a to wszystko dlatego, ze studia mnie pochłaniają. Kolokwium za kolokwium, ale mam nadzieję, że będę miała coś więcej czasu aby tutaj zaglądać :) Dzisiejszy dzień spędzam nad notatkami i uczeniem się na kolokwium w sobotę - trzymajcie kciuki :)

Dzisiaj przygotowałam dla Was sukienkowe szaleństwa na andrzejki :) kilka moich propozycji :)










Która Wam się najbardziej podoba? :) Ja uciekam gotować obiad, a później czas zabrać się za naukę :)

Miłego dnia!
Buziaki :*

12 komentarzy:

  1. tak naprawdę żadna z nich nie trafia w mój gust :D ale tak najbardziej to podoba mi się pomarańczowa (ale inny kolor^^) i z 6 zdjęcia granatowa :p
    powodzenia na kolokwium :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd ta pomarańczowa? Cudnaaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Na andrzejkowa imprekzke - mysle, ze sie przydadza ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne sukienki♥♥
    Świetny blog ;)
    Zapraszam również do mnie na najnowszego posta - sytuacjabez.blogspot.com ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś ostatnio poszłam w czernie na sukienkach i bardzo dobrze się z tym czuję ;p małe, klasyczne to wszystko czego mi aktualnie potrzeba, dlatego pewnie zdecydowałabym się na coś w czerni, aczkolwiek wszystkie propozycje są mega ciekawe :)

    http://chance-to-new-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne teraz weź zdecyduj się na jedną :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo mi się podoba :) Szkoda, że jakoś nie umiem do sukienek się przekonać :)

    OdpowiedzUsuń